תקנון משלוחים

עדכון – מרץ 2025

אספקה והובלת המוצרים

  1. המפעיל יפעל כדי לספק את המוצר ללקוח בכפוף לקבלת מלוא התשלום באמצעות כרטיס האשראי.
  2. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוינים כאן ו/או באתר כוללים רק "ימי עסקים", קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, בין השעות 08:00-17:00.
  3. המפעיל ידאג לאספקת המוצר הנרכש באתר לכתובת, כפי שהוקלדה על ידי הלקוח, ותוך עמידה במועד המשלוח הנקוב, אלא אם צוין מפורשות אחרת ו/או למעט עיכובים כאמור להלן.
  4. במידה והמשלוח יתבצע באמצעות שליח "עד הבית", השליח יגיע לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח עד 3 ימי עסקים מיום העסקים הבא במידה וההזמנה בוצעה עד השעה 17:00 למעט ישובים מרוחקים (אלא אם צוין אחרת באתר), מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי ובימי עסקים בלבד (במידה ומועד המשלוח יוצא ביום שאינו יום עסקים, יתקבל המשלוח במהלך יום העסקים הבא) בין השעות 8:00 ל-19:00. ככל ויבוצע שינוי בהזמנה בהתאם לדרישת הלקוח (שינוי בתוכן ההזמנה, בכתובת המשלוח וכיוצ"ב) אין המפיל מתחייב לאספקת המוצר בתוך 7 ימי עסקים.
  5. במידה ואינכם בבית, השליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה המפעיל לא יהיה אחראי לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך בהתאם גילוי דעת מס' 55 של הרשות להגנת הצרכן – הרחבת "חוק הטכנאים".
  6. המפעיל אינו אחראי על עיכובים של חברת השילוח, לפי העניין, ובכל מקרה לא יהיה אחראי לאיחור בביצוע אספקת המשלוח בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתה, כגון שביתות ו/או תקלות, לרבות אך לא רק תקלות במערכת המחשב ו/או הטלפון ו/או שירות הדוא"ל. כן עלולים להיווצר עיכובים במועדי האספקה של עד שבעה ימי עסקים עקב ספירות מלאי או ריבוי הזמנות ומשלוחים בעת ימי מכירה מיוחדים באתר. עיכובים כאמור אינם באחריות המפעיל ולא תהיה ללקוח כל טענה כנגד המפעיל בעניין זה.
  7. המשלוח יסופק רק לאחר השלמת תהליך הרכישה, קרי לאחר שההזמנה נקלטה במערכת האתר, לפי המועדים המוגדרים, ובתנאי שחברת האשראי אישרה את העסקה, ובהתאם נשלחה ללקוח הודעת אימות.
  8. שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה יתאפשר באמצעות שיחת טלפון לשירות הלקוחות וזאת בתוך שעה ממועד סיום ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות.
  9. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת השילוח החיצונית, לפי העניין, בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה על ידי הלקוח בעת ביצוע ההזמנה ובכפוף למדינות חברת השילוח לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח.
  10. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי. במקרים בהם מוצר אזל מהמלאי והדבר יתגלה רק לאחר ביצוע הרכישה, המפעיל יצור קשר עם הלקוח ויוודא מולו האם ברצונו לבטל את העסקה במלואה ו/או רק את הפריט החסר, במידה והלקוח יבחר לבטל את כל העסקה, הוא לא יחויב בגין העסקה וההזמנה תבוטל. למען הסר ספק, המפעיל לא יהיה מחויב במכירת המוצר, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק ישיר ו/או עקיף אשר נגרם לה ו/או לצד ג', וזאת בכפוף לכך שמפעיל האתר ישיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ואכן שילם למפעיל ו/או תבטל את החיוב במידה ובוצע.

שירות לקוחות

לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל אקופולי בפרטים הבאים:

  • מספר טלפון : 0554420968
  • דוא"ל : home@ecopoly.co.il